حال سرباز مجروح شده در حادثه ایذه خوب است  

پدر سرباز مجروح شده در حادثه روز گذشته ایذه گفت: وضعیت سلامت فرزندم خوب بوده و امیدوارم هر چه زودتر بهبودی کامل خود را به دست آورد.

روز گذشته یکی از ماموران نیروی انتظامی در حین انجام ماموریت توسط فردی با هویت معلوم به شهادت رسید.

در این حادثه تلخ یکی از سربازان فراجا در ایذه که در محل حضور داشت از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دید و اکنون برای انجام اعمال جراحی در بیمارستان شهدای ایذه بستری است.

پدر سرباز مجروح شده گفت: فرزندم حدود ۲۷ سال سن دارد و زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران در حال گذراندن خدمت مقدس سربازی است که روز گذشته این حادثه برای او اتفاق افتاد.

او  افزود: در حال حاضر یک عمل روی ناحیه فک فرزندم انجام شده که به گفته دکتر، رضایت بخش بوده و اکنون شرایط مناسبی دارد.

پدر این سرباز مجروح شده گفت: این حادثه روز گذشته درحالی رخ داد که فرزندم در کنار ماموران نیروی انتظامی در حین انجام ماموریت بود.

او افزود: من بار‌ها به پسرم گفته‌ام که در حین انجام ماموریت مراقب باشد تا اتفاقی رخ ندهد، اما به هر حال خواست خدا بوده و سلامت فرزندم را از خودش می‌خواهم.

سرهنگ حجت الله سفیدپوست جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: به دنبال فراخوان‌های متعدد ضدانقلاب برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد کیان پیرفلک، عوامل انتظامی شهرستان ایذه در یک نقطه از شهر در حال ماموریت بودند که از سوی یک دستگاه خودروی تیبا به صورت عمدی مورد هجوم قرار گرفتند.

او  افزود: در این حادثه، یکی از همکاران ما به نام "سروان محمد قنبری" به درجه شهادت نائل آمد و یکی از سربازان مجروح شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در ادامه عوامل نیروی انتظامی شهرستان به سمت خودروی یادشده تیراندازی کردند که راننده خودرو مجروح شد و پس ار انتقال به بیمارستان فوت کرد.

سروان محمد قنبری، شهید مدافع امنیت در شهرستان ایذه پس از ۲۷ سال خدمت، جان خود را در مسیر صیانت از آرامش و امنیت مردم فدا کرد تا ایران اسلامی عزتمند و سربلند بماند.

شهید قنبری پدر چهار دختر و یک پسر است که بزرگترین فرزندش ۱۸ سال و کوچکترین فرزند ۲ سال سن دارد.

شب ۲۵ آبان سال گذشته در حمله تروریستی در شهرستان ایذه هفت نفر از جمله یک نوجوان ۱۰ ساله به نام کیان پیر فلک به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
کیان پیرفلک شیهد راه وطن نبوده شهید حماقت و زیاده خواهی و هوس رانی مادر احمقش بوده